Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Otvoreno pismo papi Benediktu XVI

Komentari (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 14 jun 2011 23:04
Zoran Đorđević
Hvala, gospođo Rudan. Potpisujem svaku reč.
Preporuke:
70
15
2 utorak, 14 jun 2011 23:18
Observantes
Samo zbog ovakvih pravednika planeta još uvek postoji. Gospođo Rudan Bog Vam pomogao!
Preporuke:
78
17
3 utorak, 14 jun 2011 23:21
Marga
Carica!
Preporuke:
65
18
4 utorak, 14 jun 2011 23:29
PA
Ova žena je neverovatna! Hoću reći neverovatno hrabra, neverovatno drska, i neverovatno ima ono što većina muških novinara nemaju. Želim joj da dobije svoju zaostalu platu što pre, i da nađe bolje plaćeni posao.
Preporuke:
90
14
5 sreda, 15 jun 2011 00:08
Mira
Jeste lajava!Nema koga nije okrpila!Ili je to da se cuje i "demokratski" glas u Hrvatskoj!Ovo joj je ko zna koji put!
Bojim se da je usla u manir i da time gubi kredibilitet ozbiljnog kriticara.
Sve se,kod Rudanke,svelo na verbalne egzibicije glede zabave sirih puckih masa.
I ko kaze da u Hrvatskoj nema slobodne misli?
Vaskrsnuce ona odnekud za par meseci.Treba.
Sme Rudanka i Papu da okrpi-ali istinu o genocidu nad Srbima u poslednjih 100 godina ne sme da kaze!
Za tako sto,gubi se glava!
Preporuke:
107
14
6 sreda, 15 jun 2011 00:21
Senka
Svaka joj cast na pronicljivosti i duhovitosti sto je kao Don Kihot krenula u borbu protiv vjetrenjaca.Samo moram primjetiti da ni ona nije bila dovoljno hrabra da spomene Stepinca u svom gnjevu. Znate, to je onaj monstrum koga Papa hoce da proglasi svecem . Ucinjeni genocid Hrvata nad Srbima , isto nije spomenula. Cak ni ona nije bila toliko hrabra...
Preporuke:
92
13
7 sreda, 15 jun 2011 00:27
Odbrana i poslednji dani
Rudan se godinama "svađa" sa Papom i katoličkom crkvom.Gotovo je neshvatljivo da je sa izrazito antiklerikalnim stavovima postala medijska zvezda u Vatikanu odanoj Hrvatskoj.Desilo se to zbog njenog političkog angažovanja.Omiljena tema su joj bili hercegovački tvrdi nacionalisti koje je ona nemilosrdno kritikovala u svojim tekstovima i nastupima na televiziji, a što je dobro došlo hrvatskoj državnoj politici koja je u zadnjih petnaestak godina nastojala da se oslobodi Hercegovaca, jer su smetali u približavanju Hrvatske Evropskoj Uniji.Kad su Hercegovce stavili u fioku splasnulo je interesovanja za Rudan.
Preporuke:
66
5
8 sreda, 15 jun 2011 00:48
V. N.
Gospođo Vedrana, nije uredu hvaliti Vas u muci koja nije nimalo jednostavna. Ali Vam čestitam na tome što stojite čvrsto iza svojih stavova.
Preporuke:
44
12
9 sreda, 15 jun 2011 02:45
Deda Mrazov liferant
Nije preveliko iznenađenje što se hrabrim ljudima seče grana na kojoj sede i ukida pravo na javni govor. Hrvatska se samo deklarativno udaljila od klerofašističke ideologije čijim je duhom osnovana nova 'reformirana i nekomunistička neovisna Hrvatska'. Nije zgoreg setiti se i bankarke koja je dobila otkaz kad je otkrila da Ankica Tuđman ima 200.000 kuna na računu.
Preporuke:
34
4
10 sreda, 15 jun 2011 07:20
Sajber Mileva
Nemojmo se mngo naslađivati time što ona pljuje po papi i hrvatima.
NIje ona njihova kandićpešićvučo

POgeldajte njen tekst o Mladiću. Pre suđenja ona presudi da je on najveći monstrum svih vremena.
Pogeldajte kako nema ama baš nimalo poštovanja prema njegovoj mrtvoj ćerki, stradaloj sa 23 godine.

Okrutno i bezdušno.
Proguglajte malo pre nego joj pišete hvalospeve.

To što se ustaše prepucavaju između sebe, pa to nama znači?

Sa stanovišta dnosa prema Srbima, ona je ista kao Stipe, Ivo, Franjo, Šeks i ostali.

Uozbiljimo se ljudi!
I naši mediji su Patrijarha Pavla crtali s redenicima kao masovnog ubicu.

Količina besmislenih pohvala njoj, učiniće da svaki ozbiljan, napusti ovaj sajt.
Preporuke:
89
7
11 sreda, 15 jun 2011 07:39
Kiza
Koja tuzna prica, nema ama bas nista smesno u njoj.

Svuda isto - demokratija hara svetom, usrecuje i posvecuje. Hulje i mrcine vladaju svetom, pricaju lepe price, a radi najcrnje stvari. Mase naroda se zavlace u misju rupu, ali misja rupa suvise mala da ih sve primi. Zato ce kad-tad morati da krenu u pobunu, makar i mnogi stradali. Gadne stvari se valjaju iza brda, gore nego 1941.
Preporuke:
27
1
12 sreda, 15 jun 2011 07:52
Za fanove Vedrane
Pa se vi oduševljavajte njenim psanijem. Sa sajta rudan.info

njegovi unučići prvi put vidjeti “onemoćalog starca” u šezdeset i devetoj koji im je djed i koji je od života tražio samo da ode kćeri na grob.
Može li biti monstrum tata koji želi suzama orositi zemlju u kojoj leži njegova draga Ana? Mi koji živimo na ovim prostorima zaista smo se nagledali svakojakih gadarija ali mi se nekako čini da je sve ovo što se dešava oko Mladića prešlo svaku mjeru.
Jedan od najsurovijih zločinaca u svjetskim razmjerima...

Odvezli su ga na grob “njegove Ane” koja se ubila njegovim pištoljem baš zato jer nije mogla podnijeti što je njegova.


Pogledjate. Oko smrti Ane Mladić, kažu, blo nekih misterija. Danas ih više nema. Razrešila ih Rudanka i rekla nam da se devojka ubila i zašto se ubila.

Hajdemo aplauz za Vedranu. Ima da vam se razvedri.

Kako reče Njegoš: Pučina je...
Preporuke:
78
4
13 sreda, 15 jun 2011 07:54
Brue
"Doduše, za Index sam bila preciznija, rekla sam da biste tamo trebali odsjesti u lošijoj ćeliji od one u kojoj je Mladić jer su i Vaši zločini veći".

Zanimljivo kako je osnovna jedinica za najveće zlo u istoriji (ili makar u 20. veku), u govorima i pianijama u Krvatskoj, od predsednika do baba sere, postao Ratko Mladić.
Pravi su đavolani ti Krvati, a mi klasika - ni ne kontamo. Ah, da napala je papu...Wow!
Preporuke:
61
1
14 sreda, 15 jun 2011 07:54
PERA
Jedna izuzetna zena i sve sto je napisala i ja potpisujem.Bravo!!!!!!!!!!
Preporuke:
10
45
15 sreda, 15 jun 2011 08:30
Nišlija
Da li bi hvalili Rudanovu da je napisala nešto ovako o Pravoslavcima?
Preporuke:
42
7
16 sreda, 15 jun 2011 09:34
Radgost
Većina komentara u Sloveniji je u "svađi" i protiv RKC. A da nije stvar malo nameštena?
Preporuke:
14
2
17 sreda, 15 jun 2011 09:37
Smiljanski
Slažem se sa većinom komentatora,koji kažu da nije smela da spomene zločine nad Srbima ,koje je blagoslovila katolička crkva!Ali čak i ovakav tekst u Srbiji ne bi smeo da se pojavi,i o govori o našem strahu,i spremnosti da ponovo stanemo u red,i strpljivo čekamo da nas kolju ustaše!I naravno i dalje pišemo" ustašku" latinicu!
Preporuke:
39
0
18 sreda, 15 jun 2011 09:40
Jasna Simonović
O Vedrani Rudan prvi put čujem...
Nekako mi je čudno što se obraća "kriminalnoj organizaciji" kao da je to "jugoslovensko-nemački radnički sindikat"...

Lepo je što piše Papi...I lepo je što se oslanja na "Božju pomoć", to je pravi put za uzimanje "hvaljenog Isusa i Marije" u usta puna lepih, a ne ružnih reči...

Neka joj je Bog zaista u pomoći....
Preporuke:
9
8
19 sreda, 15 jun 2011 09:48
Mile
Nista Jasenovac, nista Stepinac? Mozda u sledecem nastavku? Ali dobro ste im odgovorili. Cestitke na britkom peru i hrabrosti da bobu kazete "bob" a popu tj "papu" - pedofil.
Preporuke:
17
5
20 sreda, 15 jun 2011 10:56
dođi sestro malo i kod nas, leba ti!
Vedrani pod hitno dati srpsko državljanstvo. Da rasturi i ove naše, kad mi sami nemamo j... (za razliku od nje, ne smem da napišem). Živela!
Preporuke:
8
28
21 sreda, 15 jun 2011 11:15
Milan Nedic
@SajberMileva Ma nije nego?Treba da titra srpskom nacionalizmu.Vedrana jednako oplete i prema cionistima i komunistima,papi,globalistima,ratnim zlocincima ala Mladic,Gotovina itd.Vi se Mileva izgleda povodite maksimom: "Moj djavo je bolji od tudjeg andjela",a to je priznacete devijantno razmisljanje.Zeni se smucila hipokrizija danasnjice ima hrabrosti reci ono sto svi vide ali iz sebicnosti,gordosti i ne retko zlobe precutkuju i aminuju!
Preporuke:
8
40
22 sreda, 15 jun 2011 11:40
Sajber Mileva
Brue:
Zanimljivo kako je osnovna jedinica za najveće zlo u istoriji (ili makar u 20. veku), u govorima i pianijama u Krvatskoj,od predsednika do baba sere, postao Ratko Mladić.
Pravi su đavolani ti Krvati, a mi klasika - ni ne kontamo.


„Brue“, ohrabruje me vaš komentar, što bar neko još nije naseo na latinsku smiclaicu.
*
PERA:
Jedna izuzetna zena i sve sto je napisala i ja potpisujem.Bravo!!


Jadni i žalosni Pero! Ako umeš da nađeš na sajtu, pogedaj koliko se napljuvala po Srbima, pa onda poptiši sve što je napisala.
Tog Papu nije napala kada je primio Tompsona. Nije napisala da je Gotovina zločinac, ni Pavelić

I kada se mrze i kada se pljuju, našoj „braći“ ostaje duhovna vertikala :mržnja prema Srbima.

A vi se Pero i slični, radujte.

Ovoliko nerazmišljanja i plitkosti logike je previše za moj digestivni sistem.

Zbogom.
*
Sad ću dovršiti Njegoša:
„Pučina je stoka jedna grdna.“
Preporuke:
57
6
23 sreda, 15 jun 2011 11:54
Beli Orao
@Prijateljima. Čitajte pažljivo kao @Sajber Mileva.
Preporuke:
32
5
24 sreda, 15 jun 2011 12:14
aleksandar
Samo se vi "palite" na Vedranu.
Blago niščima duhom, njihovo je carstvo nebesko.
Preporuke:
37
6
25 sreda, 15 jun 2011 12:27
Ceca Lazinica
Imamo mi suviše naših problema da bi gledali preko plota.I kod nas je nezaposlenost i ljudi ostaju bez posla i kriza je uopšte.To što je ona malo oplela po papi hm, vrana vrani oči ne kopa.Ne bojim se ja za njih kad im ponestane ideja za pisanje onda će opet po Srbima koji su otišli ili ostali.Znamo se dovoljno dugo.
Preporuke:
19
2
26 sreda, 15 jun 2011 13:08
Duna
@Mira

Tacno.Ne verujte Latinima(Danajcima ni poklone kada donose...
Vedrana malkice disperguje paznju sa prijema Hrvatske u EU.
Hrvatska nije ispunila obaveze po standardima i zakonima EU-vracanje imovine,nadoknadu stete,nije ni pocela sudjenja...
Ko je ubio porodicu Zec?!
Preporuke:
34
2
27 sreda, 15 jun 2011 13:10
Kuvar Brodski
U zabludi su svi koji misle da ona o nečemu ne sme da piše. Ja sam ukačio negde na TV kada je spominjala i Jasenovac. Njena polazna tačka je da zlo u svetu generišu globalne sile i Srpsko - Hrvatske odnose posmatra iz te perspektive. Njena strategija je šokirati anestezirani puk preoštrim i bezosećajnim rečima. Ponekad mi se nešto njeno i ne dopadne, ali suština njenog delovanja je AFIRMACIJA SLOBODE DUHA i to je pozitivno.
Preporuke:
7
15
28 sreda, 15 jun 2011 13:23
Boris
Još jedan u nizu antihrišćanskih tekstova, tako popularan danas. Mislim da je autor dobronameran i da misli da se bori za pravu stvar, ali bojim se da ide na ruku antihrišćanskim - masonskim krugovima koji nameravaju uništiti hrišćansku civilizaciju (uključujući rimokatolike, pravoslavne i ostale). Na ruku im idu naše hrišćanske slabosti, ali da nečisteći kolevku iz nje ne izbacimo i dete. Rimokatolici su se ogrešili o nas, i mi o njih (mislim manje (bar na našim prostorima)), ali "novo" antihrišćansko doba meže biti gore ѕa one koji vole slobodu i Istinu gore nego ijedno pre.
Preporuke:
12
10
29 sreda, 15 jun 2011 14:22
Doticna je drska i vulgarna, i daleko od dostojna pohvale
Nista ne mrzim vise nego ove 'novinare' koji u svom 'dzihadu' za pravdu ili 'pravdu' nisu u stanju da ostanu na strani kulturnog, dostojanstvenog i nevredjajuceg. Da je doticnoj bilo do istine, a ne do privlacenja paznje, ona bi svoje tekstove pisala na nacin koji dolici jednoj normalnoj osobi; Uzdrzano, posteno i dostojanstveno, bez nepotrebnih uvreda i ruganja.
Ali doticna ocigledno nije zainteresovana cisto za pravdu i moral, vec se njeni intresi delom poklapaju sa potrebom da privuce paznju i izazove 'eksploziju'.

Kao pravoslavac ja se ne mogu diviti ovakvoj osobi, pa taman njena meta i bio papa/katolicka crkva.
Preporuke:
27
3
30 sreda, 15 jun 2011 14:30
@Boris
Upravo tako, antihriscanski senzacionalizam (s aostalim se bas ne slazem). Iskreni Hriscani ne pisu tekstove ovim tonom. Uzdrzanost, milost i.t.d. To je ono sto je potrebno, a ne ton koji vredja, i samim tim osobu kojoj se obraca primorava da zauzme odbrambeni stav. Za razumevanje je potrebno primirje, a primirja nema dok god jedna strana napada, a druga se brani/uzvraca napad.

Nije stvar u tome da doticna niej u pravu. Ja sam pravoslavac, i ocigledno je kakav ja imam stav prema Vatikanu. Ali ona NIJE PRAVOLSAVAC, pa samim, ovaj ton nije normalan, ako je ona zaista vernik, i samim tim, zabrinuta za stanje svoje crkve. Budimo pravedni, i na trenutak zanemarimo svoja osecanja prema Vatkanu.
Preporuke:
10
6
31 sreda, 15 jun 2011 14:33
Mile
Pridruzujem se pozdravima i zeljama za dobro zdravlje gospodji Vedrani, potpisujem svaku njenu rec u ovom tekstu, a nazalost i sam bi dao doprinos ovoj temi da papa nema toliko jako obezbedjenje. Ne bi me pustili da mu pridjem, a verujete mi imao bih sta da mu kazem.
Preporuke:
7
12
32 sreda, 15 jun 2011 15:12
N
Nekad se proslavila Orijana Falači, koja je uvela drskost kao zaštitni znak. Neko ju je gađao pisklom,mislim Miteran.
A onda je krenula lavina netalntovanih, ispraznih "novinarki" koje drskost ne razlikuju od nevaspitansti i idotluka.
Da ne imenujem naše "perjanica" prostakluka. Tuga i jad.
I sad ta Vedrana.
Pre tog obraćanja Papi, napisala tekst zbog kog je i dobila otkaz. Pun naziv teksta je: "Papa, pivo, pi..a".
Jako duhovito, nema zbora.

O Vatikanu imam mišljenje kakvo imam. Međutim, ovde je već pisano da je taj Bendikt, barem raskrinkao decenijsku prevaru zvanu Međugorje.
Pa je ipak protresao tu aferu sa pedofilima. Bar nije pretio žrtvama kao Vojtila.
Naravno, kanonizovati Vojtilu za sveca, nije baš čin za ponos. Možda je morao. I sve da hoće da očisti Vatikan,da li bi lako išlo?

Znači, o Vatikanu i papi se ima mnogo toga reći. Ali, otkud tapija takvim prostakušama da to rade?
Preporuke:
19
6
33 sreda, 15 jun 2011 15:22
roadrunner
Ehh..pročitajte Vedranin tekst o Mladiću..pa onda davajte pozitivne komente

http://www.rudan.info/kako-otac-kaze/#more-307
Preporuke:
28
3
34 sreda, 15 jun 2011 15:45
Aleksandar Ivković
Onima koji bi potpisali svaku reč ove gospođe savetujem da prvo pažljivo pročitaju svaku reč, npr.:
“Papa je samo čelnik zločinačke organizacije koja dvije tisuće godina ubija, krade, siluje i budalama koje sve to plaćaju obećaje carstvo nebesko.”
Ovo je obična laž, jer papa je čelnik organizacije koja je pre manje od 1000 godina otpala od Jedne Svete Saborne i Apostolske Crkve (citiram Simvol Vere), i to upravo zbog toga što Crkva nikada (ni u prvom ni u drugom milenijumu, a ni u buduće) ne prihvata da joj se kao poglavar nametne jedan čovek na Zemlji.
Ova grešna ambicija rimskog pape je i koren sveg ostalog zla kojeg su mnogi u svetu pretrpeli od njegove organizacije, ova gospođa je navela samo nešto od tog zla.
Preporuke:
27
1
35 sreda, 15 jun 2011 16:08
Aleksandar Ivković 2
Onima koji vole da "citiraju Njegoša" ("Pučina je stoka jedna grdna"), savetujem da prvo pažljivo pročitaju delo pisca koga hoće da citiraju.
Naime ove citirane reči se zaista nalaze u Njegoševom Gorskom Vijencu, ali kao reči Selima vezira u pismu kojim on preti Crnogorcima i vladiki Danilu (ne samo da preti nego nekoliko stihova pre toga nudi i darove - današnjim rečnikom rečeno "štap i šargarepa", zbog čega smatram da je Gorski Vijenac i dan danas više nego aktuelan za nas i da treba da bude obavezna lektira), tako da ove reči nikako ne mogu da oslikavaju stav vladike Njegoša prema narodu.
Ovakav kontekst citiranja ovih reči iz Gorskog Vijenca dosad sam često imao prilike da sretnem kod polaznika kumrovačkih večernjih škola, ali me je jako neprijatno iznenadilo da ga ima među komentatorima na ovom sajtu. Mislim da Njegoš, jedan od najboljih velikana srpske istorije i književnosti, zaslužuje da se pažljivije odnosimo prema njemu i njegovom delu.
Preporuke:
21
1
36 sreda, 15 jun 2011 16:29
Sajber Mileva
Rekoh "Zbogom" ali se vrnuh, bar nakatko. Vidim da se pojavilo još diskutanata koji ne uživaju mazohisitčki u pljuvački VR, nego shvataju.

Nego,da kažem Aleksandu Ivkoviću: Jeste taj citat odatle.Ali, zar pisci često ne govore kroz usta svojih junaka, pa i "junaka". Time što je Njegoš te reči staio agi u usta,ne menja stvar.

Veruješ da nisam ni kročio Kumrovcu ni tim školama.

Naprosto,pučina je stoka i to je tako. Zar bi neku normalnu masu ovoliko motali pričama o Jevropi?

Kako su naslei na priče o 1.000 evra? jasno rečeno da puku ide 25% od prodaje tih 5 firmi. Pošto ima vipe od 4 miliona s pravom na akcije, znači da treba dobiti 18 mlrd od tih firmi da bi 25% išlo puku.

Narod koji od Jevrope ne uzme ništa što valja, nego samo rijalitije i strane izraze, to nije narod nego stoka jedna grdna.

Eto, sad ato nije rečeno kroz usta Turčina, nego Srbina.
Duša me boli da to kažem, ali je istina.
Preporuke:
33
6
37 sreda, 15 jun 2011 17:07
Aleksandar Ivković @Sajber Mileva
Takođe sa bolom u duši, slažem se sa onim što ste napisali u poslednja tri pasusa vašeg odgovora.
Ipak ne verujem da je Njegoš na bilo koji način mogao da ima takvo mišljenje o narodu, jer naš narod u njegovo vreme bio je daleko bolji nego sadašnja generacija. Mislim da Njegoš nije mogao ni da sanja da će postojati i ovakva generacija Srba, kao što ne mogu ni da zamislim da bi naši preci u situaciji kao što je bila npr. za izbore 2008. napravili izbor kakav je većina među nama (hvala Bogu ja nisam) napravila.
Međutim, ono što je možda najčudnije i čime bi trebalo da se pozabave sociolozi i psiholozi je sledeće: kako to da su oni koji su narod tretirali kao stoku držali vlast na ovim prostorima stotinama godina, a oni koji su mu vraćali ljudsko dostojanstvo uglavnom su imali mnogo kraće periode vladavine i često su tragično završavali svoj ovozemaljski život (npr. vožd Karađorđe, knez Mihailo). Verovatno bi bilo poučno da se nad ovime zamislimo kao narod.
Preporuke:
13
0
38 sreda, 15 jun 2011 18:26
RVM
Vedrana Rudan je hrvatski Petar Luković, a vi kako hoćete...
Preporuke:
14
6
39 sreda, 15 jun 2011 19:00
bn
@sajber mileva
Vama svaka čast.
Rudanovu je teško i slušati a kamoli čitati ono što napiše. Samo je Basara "tuče" u broju psovki.
Nema tu ničega za pohvalu ni za "potpisivanje".
Preporuke:
25
4
40 sreda, 15 jun 2011 19:40
@bn
Trebalo bi da budete elementarno pristojni i kazete da "za mene" tu nema niceg za potpisivanje... ovako stavljate se u poziciju apsoludnog presuditelja. Kao vas je stav i vase je misljenje arbitrarno i mi mora da se prema njemu ravnamo.
Ja mogu da kazem da se sa vama ne slazem nimalo, i jos mogu da dodam da sam i te kako zadovoljan zbog toga.
Mnogo stvari iz njenog teksta i jeste za potpisivanje, jer zena ima stav koji iskazuje direktno i jasno. Vama to ne mora da se svidja, ali odakle vam pravo da presudjujete i omalovazavate?
Preporuke:
4
11
41 sreda, 15 jun 2011 19:42
vera
Ovolika priča zbog 11.ooo kuna (pavelićeva moneta)? Tužno!
Preporuke:
19
5
42 sreda, 15 jun 2011 19:59
S
RVM
Vedrana Rudan je hrvatski Petar Luković, a vi kako hoćete..


Biće ona hrvatski Luković kada napiše da bi u centru Zagreba rado vešala hrvatske nacionaliste.
Preporuke:
18
2
43 sreda, 15 jun 2011 22:08
PERA@Sajber Mileva
Ona za mene ostaje izuzetna zena a ti dremaj pored kompjutera i prosvetli me.Ocigledno da ne znas sta ces sa vremenom.
Preporuke:
5
22
44 sreda, 15 jun 2011 22:52
MIKA@Sajber Mileva
Jadni i žalosni Pero!Mislim da si sebi previse dozvolio da nekoga vredjas samo sto drugacije misli.To moze da se nazove samo primitivizmom i bezobrazlukom.
Preporuke:
16
1
45 sreda, 15 jun 2011 22:54
Mitar
Jedan mladi Hitlerjugend uperio pušku 1944. godine u jednog mladog Poljaka i hoće da ga ubije.

U tom momentu javi mu se Bog i reče ,,nemoj da ga ubiješ to je budući Papa" ,,uredu ako sam ja sledeći" odgovori mladi Hitlerjugend.

Tako i bi.

Oćekivati nešto od Hitlerjugenda, treba biti mnogo naivan.
Preporuke:
20
0
46 sreda, 15 jun 2011 23:09
@SajberMileva
A vi se Pero i slični, radujte.

Ovoliko nerazmišljanja i plitkosti logike je previše za moj digestivni sistem. Resava se tvoj problem sa digestivnim sistemom ali sa tvojim mozgom izgleda da je to nemoguce.
Preporuke:
9
5
47 četvrtak, 16 jun 2011 00:13
Ad hoc
Zar je nisu pre par godina isfurali iz Nacionala?
I onda je cmičila.

A ,bre braćo Srbi al ste kratkog pamćenja.
Jer ste zaboravili njene karakteristike Četnika,tako je nazivala sve Srbe:
1.Srbi su ubijali Domobranioce burgijama u glavu,
2.Srbi su klali,palili žive,silovali starice,.....,Sve što su njene ustaše nama učinile ONA pripisuje te zločine Srbima .

Molim vas narode,idite u arhivu Nacionala i pogledajte šta je ta osoba pisala a i u druge arhive,gde dotična gospa daje "izlive ljubavi Srbima".

Izvinite poštovana gospodo,al tako kratko pamčenje ,čak i kod nas dobrodušnih Srba,koji uvek praštamo ,i brzo zaboravimo,nisam očekivao.

p.s.
ožučio sam se čitajući njen članak i nisam hteo da komentarišem al čitajući srbske hvalospeve,morao sam da pokušam da probudim narod iz amnezije.
Preporuke:
24
4
48 četvrtak, 16 jun 2011 08:08
thinking maize
Reče Vedrana: "Sveti Oče, na nogama nosite crvene prada cipele...", što mi je bilo VIŠE NEGO DOVOLjNO da stanem na NjENU STRANU, iako sam vernik! Jer, kao što je poznato, ĐAVO NOSI PRADU!
Preporuke:
6
4
49 četvrtak, 16 jun 2011 10:16
Beli Orao
@Aleksandar Ivković. Ne mislite valjda da nas ovi smatraju za nešto bolje od "pučine"?
Preporuke:
5
0
50 četvrtak, 16 jun 2011 11:22
Aleksandar Ivković @Beli orao
Današnji vlastodršci nas očigledno tretiraju kao "pučinu", a nažalost veliki deo naroda im svojim ponašanjem daje za pravo.
Ja samo hoću da ukažem da veliki Njegoš nije tako tretirao svoj narod, već je u jednom stihu svog dela opisao da ga tako tretira turski vezir (=okupaciona vlast).
Inače za upoređivanje Njegoša i današnjih vlastodržaca (u pogledu sistema vrednosti koji teže da nametnu svom narodu), toplo preporučujem da se pročita Njegoševa pesma "Orao i svinja". Tekst ove pesme možete vrlo lako da nađete i na internetu, pomoću naslova i pretraživača.
Preporuke:
6
0
51 četvrtak, 16 jun 2011 15:24
@Nislija
Itekako bi je hvalio pa ne mislite valjda da su pravoslavci cvece.
Preporuke:
4
7
52 četvrtak, 16 jun 2011 17:30
Sajber Mileva
@Aleksandar Ivković @ Beli orao

Ja samo hoću da ukažem da veliki Njegoš nije tako tretirao svoj narod, već je u jednom stihu svog dela opisao da ga tako tretira turski vezir (=okupaciona vlast).


Mani ti kako su nas Turci tretirali, kako nas naši vlastodršci tretiraju? U tome je problem.

Kad Dinkić lepo prizna da je slagao za 1.000 evra, samo da bi Tadić pobdeio, i nikom ništa. Stado ovih dana stoji u redovima da mu potpiše nekakvu peticiju za reginalizaciju...

Usput, u toj reginalizaciji će Priboj Bajina Bašta, Prijepolje, deo Zlatibora, sve da potpadne pod Zukorlićevu vlast..
Preporuke:
7
2
53 četvrtak, 16 jun 2011 17:35
Beli Orao
@Alekdandar Ivanović. Naravno, upravo to i mislim oni bi ustvari želeli "da promene narod, jer zna se šta narod radi".
Preporuke:
0
0
54 četvrtak, 16 jun 2011 23:39
Drago Sten
Pismo papi to u Hrvatskoj može ali protivu Gotovine ne može.Da ste ostali na gotovini, ne biste ostali bez posla , nego u Rvatskoj bez glave.I to vi gospo pogana jezika znate, svejedno kako se vešgto iza bezobrazluka zaklanjate.Papi saspite što više pepela, njega nećete uništiti, jer je on iz inkvizicijskog pepela nikao, ali Gotovina to je domovina.I Kososorovka i predsednik su listom sa svima za njega.Kako će biti domovine bez diomovinskog rata.Pristanete li na presudu da je taj rat bio genocid, ode šahovnica.Hoću reć budete li u Hrvatskoj Nataša Kandić koja ne izmišlja kao u Srbiji nego zbori onako kak se dogodilo, ode vam glava.I vi igrate na žici.Što više gadosti na papu, to veća mogućnost da Gotovinu prećutite.Bolje je biti opaka antipapska kreketuša nego prokrajiška srpska Karleuša.Znamo za jadac
Preporuke:
12
1
55 petak, 17 jun 2011 01:32
Turas
Vedrana,ne vedri već zacrnjuje,kao što može kod jedne srbomrziteljke crna duša da bude.Ču vajte se Hrvata i kada vam poklone nose.Nisu ratnici kao Danajci ali su zato podmukliji i bezočniji.Pratite Sajber Milevu,Drago Sten idr.Rudanova ne zaslužuje,posebno od nas sa NSPM,nimalo pažnje.Mislite svojom glavom.
Preporuke:
10
1
56 petak, 17 jun 2011 10:00
thinking maize malo pojašnjenje "glede" CRVENIH Prada cipelica
Koliko vidim, neki LOŠE oceniše moj komentar g-đe Rudan "glede" papinih CRVENIH Prada cipelica. Oni koji takav komentar ocenjuju negativno trebalo bi da znaju da je CRVENO Satanina boja. Zaključak, u kontekstu filma "Đavo nosi Pradu", je JASAN! Drugo, moguće je da g-đa Rudan ne razlikuje OBIČNU od PURPURNO CRVENE BOJE!? A PURPURNO CRVENA BOJA je CARSKA BOJA, boja kojom je bojena ODEĆA i OBUĆA careva Istočnog Rimskog Carstva, tj. Vizantije! I TA BOJA JE SIMBOL CARA, kao što je DVOGLAVI ORAO SIMBOL CARSTVA ROMEJA! Saglasno tome, NIJEDAN DRUGI ČOVEK NIJE SMEO DA KORISTI PURPURNO CRVENU BOJU, pošto je to smatrano kao POBUNA! Ergo, PURPURNO CRVENE PRADA CIPELICE Benediktove su odraz POBUNE PROTIV OSVEŠTANOG PORETKA! Pošto je JEDINI PAPIN ZADATAK, kao NASLEDNIKA SVETOG PETRA, DA SE MOLI Bogu i STARA O DUŠAMA VERNIKA PO SVEM Zapadu! A KAKO SE ISTI, kao i NjEGOVI PRETHODNICI STARA O TIM ZAPADNIM DUŠAMA, gledamo trenutno u Libiji, kao što smo gledali u Jerusalimu 1099 i Jasenovcu 1941-45!
Preporuke:
8
2
57 petak, 17 jun 2011 12:28
S
Hajde da se malo bavimo psihologijom: Pogeldajte joj fizionomiju. U rangu sa PešićBserkoKandićSušaGaćeSrbijankaTurlajić takođe i kao KarlaFlorensArtmanKetrinEšton...

Frustracija, kad vam kažem...I otuda mizantropija.

Do podne mrzi samu sebe (i Srbe) a popodne sav ostali svet, na čelu sa Papom..
Pardon, na čelu sa opet Srbima.

Izutetak su Gotovina, Šeks, Pavelić, Gotovina...
Preporuke:
9
1
58 petak, 17 jun 2011 13:38
Ljubomir Kostić
Ja ne potpisujem svaku reč ali suštinu koja je puna ogorčenosti - razumem. Podržavam Vedranin bunt protiv licemerja. Ne slažem se sa poistovećivanjem Gospoda i umišljenog namesnika na zemlji jer su pape arhijeretici koji su odavno otpali od Crkve i protivnici su Istine, Puta i Života. Nesrećni rimokatolici, koji već vekovima žive kao sužnji jedne takve teokratije, nisu krivi dok ne postanu njen bitan hijerarhijski deo. Zbog svega navedenog u njenom tekstu i još mnogo čega drugog, treba i prekinuti licemerne ekumenističke dijaloge i našoj braći rimokatolicima sa ljubavlju stalno ukazivati da je Jedna Sveta Saborna i Apostolska Crkva - Pravoslavna - i da su dobrodošli. Naravno, dok se tome ne usprotive naše male pape koje smatraju da za to nema potrebe jer im je i ovako dobro. Mislim njima, poslanicima ''nepogrešivog poslanika''.
Preporuke:
4
1
59 petak, 17 jun 2011 23:13
dusan
odlican tekst
Preporuke:
1
6
60 nedelja, 19 jun 2011 00:18
Zorica Dragovic
Hvala dragom Bogu, da li Ga slavimo kao pravoslavci ili katolici, da su jedna vredna usta progovorila. I opet, opet mac hraborosti u svoje ruke uzima zena. I opet, opet se protiv zene dize inkvizicija verskih silnika.
Neka je blagosloven zivot ove hrabre zene i neka sluzi svima nama za primer da njena dusa nije nema i mrtva pred nasiljem verskih nasilnika, bilo da su u pravoslavlju ili u katolicizmu, i pred globalizacijom novog unistiteljskog svetskog poretka.
Preporuke:
0
5
61 nedelja, 19 jun 2011 22:20
Dušan
Poštovana Gđice Rudan,

Vaša priča veoma malo je povezana sa Papom? To što ste vi rekli, ja da sudim neću a Boga mi i nemam pravo na to. Međutim činjenica da je vaša priča veoma
i tesno povezana sa staljinističko-aglosaksonskom cenzurom slobode govara je nešto što je zadivljujuće. Ušli ste u istoriju. Tu nema spora. Samo ne smete stati ni po koju cenu. Zapadnjaci Vam sigurno neće objaviti komentar jer su oni doktorirali Gebelsa. A njemu je nedostojala samo mal...veoma malo!
Preporuke:
1
0
62 ponedeljak, 20 jun 2011 09:18
Pantelija
Nakon tolikih afera sa svećenicima pedofilima, katoličanstvo je svedeno na lakrdiju od religije.
Preporuke:
1
0
63 ponedeljak, 20 jun 2011 13:47
golorukov
@Sajber Mileva
slažem se sa vama, ne znam odakle podrška ovom tekstu, tekst je drzak, hrabar i vulgaran al to mu ne bi trebalo dati na značaju, problem katoličkee crkve u tekstu je sveden na pedofiliju, kolko god god su strašne lične traume svih žrtava pedofilije daleko strašnije nesreće su pogađale države i narode širom sveta zbog zloupotrebe političke moći Rima i sprezanja sa vodećim imperijalističkim silama ( zarad takve podrške im se i gleda kroz prste u pedofilskim skandalima )
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner